Hogyan kell egy márkát jól feltámasztani? Mik azok a kompresszoros órák?
Hogyan kell egy márkát jól feltámasztani? De, ha már feltámasztás, fontos-e, hogy egy óra meditáljon, vagy elég-e az, ha csak mantrázik? Meg miért vernek át mostanában a gyártók, ha kompresszorosórát veszel? Van-e valami kapcsolata a mostani márkáknak az 50-es, 60-as évek szuperkompresszoros búvár óráihoz? Meg amúgy mi köze mindennek egy 100 éves márkához, és végképp a sherpákhoz? Ezekre, mind választ fogtok kapni, és megismerkedhettek egy transzparenciában, technikai fejlesztésben, és mérnöki munkában élenjáró márkával is. A folytatásban!
Sokan azt gondolják, a két koronás órákról, hogy ezek kompresszoros órák, legalábbis ma így nevezzük ezt a zsánert. De tudod, hogy akármelyik nagy klasszikus modern változatáról beszélünk, akár az Aquatimerről, akár a Legend diverről, akár a Vulcain Nautical Cricketről, egyik sem kompresszoros óra már.
Létezik egy olyan óracsalád, ami meditál helyetted. Na jó, ez nem teljesen igaz, de mantrázik, az biztos. A meglévő modellek és korabeli szabadalmak és fennmaradt leírások alapján újra kreálták az Ervin Piquerez SA szabadalmait, koronától kezdve a kompresszoros és super kompresszoros órákig.
#órák #karóra #sherpawatches